Udało mi się podpatrzeć testy nowej wersji Stratusa P17. Zauważacie różnicę?
Ryszard Lewandowski Pilot motolotniowy, samolotów ultralekkich.
Mechanik Poświadczenia Obsługi Statków Powietrznych - TM(PHG), TM(A). SP-MIAU
Jazz, R912, Stratus-P17
Marek Adamski pisze: ↑czw lip 20, 2017 1:12 pm
Góra jest przezroczysta niczym akwarium. Tylko ryby wpuścić.
Świetny pomysł na nazwę wersji skrzydła: Stratus P-17 AKWARIUM.
I kilka dodatkowych zdjęć. Według zamierzeń to skrzydło będzie nieco bardziej sztywne i bardziej wytrzymałe. Nie bez znaczenia jest łatwość w utrzymaniu czystości.
Ryszard Lewandowski Pilot motolotniowy, samolotów ultralekkich.
Mechanik Poświadczenia Obsługi Statków Powietrznych - TM(PHG), TM(A). SP-MIAU
Jazz, R912, Stratus-P17
Ładne Skrzydełko... Widać że dość szybko chłopaki z Kompolu dokonują nowych zmian w P17... I tak trzymać
Konstrukcyjnie P17 tą którą mamy wydaje mi się bardzo mocna a tu jeszcze bardziej ją wzmocnili...
Coś mi się Wydaje, że to tylko kwestia czasu... Widać, że Kompol mocno pracuje nad nowymi rozwiązaniami. Biorąc pod uwagę, że to wszystko pochłania ogrom czasu (sam byłem świadkiem ile czasu zajmuje testowanie zmian) to i tak zmiany postępują bardzo szybko.
W ostatni piątek byłem świadkiem testów kolejnej wersji P-17 "Akwiarium". Zapewne ta wersja będzie dostępna szybciej niż się spodziewamy.
Ryszard Lewandowski Pilot motolotniowy, samolotów ultralekkich.
Mechanik Poświadczenia Obsługi Statków Powietrznych - TM(PHG), TM(A). SP-MIAU
Jazz, R912, Stratus-P17
Potwierdzam słowa Ryszarda, będąc na egzaminie miałem przyjemność rozmawiać z Panem Grzegorzem Rycajem i P17 w wersji bezmasztowej jest w fazie mocno zaawansowanej. Ma nieco wzrosnąć prędkość nieprzekraczalna w stosunku do standardowej wersji P17 z masztem.