Sam nie latam już na 2T ale w ostatnim czasie kilku pilotów z UK wykonywało przeglądy, przebudowy R582, które latały na chyba niezbyt znanym oleju YACCO AVX 500 2T. Jest on co ciekawe zalecany przez producenta do silników 2T w lotnictwie lekkim. Wszysycy piloci i mechanicy, którzy robili przeglądy silników, które na tym oleju pracowały stwierdzili, że stan silnika jest doskonały. Wszyscy twierdzą, że nie spotkali jeszcze tak małego nagaru. W opisie cech oleju jest wzmianka "Wzmocniona ochrona przeciw tworzeniu osadów oraz klejeniu pierścieni" i podobno nawet po 600 godzinach pierścienie nie miały najmniejszego nagaru wokół siebie, który mógłby je zablokować.
Sam nigdy o tym oleju wcześniej nie słyszałem ale jak się okazuje - jest w Polsce dostępny.
A i najważniejsze - nie sprzedaję tego oleju, a producent/dystrybutor mi za jego propagowanie nie płaci (niestety)
