Wiem, że to już było ale warto dokładnie obejrzeć ten film. Tym bardziej, że sytuacja jest pokazana kolejno z kilku kamer.
https://youtu.be/Cnx2lXonopg
Jak widać pilot w zakręcie pokazuje coś pasażerowi jednocześnie zapierając się drugą reką o sterownicę. W efekcie wypycha w zakręcie sterownicę prawie do zastrzału i... przeciąga. Jedynie przytomość pasażera, który jest instruktorem ratuje sytuacje. Warto ten film sobie dokładnie obejrzeć.
Wiedzy nigdy dość.
- Ryszard Lewandowski
- Site Admin
- Posty: 575
- Rejestracja: czw lip 20, 2017 7:27 am
- Lokalizacja: Warszawa, EPNC
- Kontakt:
Wiedzy nigdy dość.
Ryszard Lewandowski
Pilot motolotniowy, samolotów ultralekkich.
Mechanik Poświadczenia Obsługi Statków Powietrznych - TM(PHG), TM(A).
SP-MIAU
Jazz, R912, Stratus-P17
Pilot motolotniowy, samolotów ultralekkich.
Mechanik Poświadczenia Obsługi Statków Powietrznych - TM(PHG), TM(A).
SP-MIAU
Jazz, R912, Stratus-P17
Re: Wiedzy nigdy dość.
Dużo nie brakło, przy wypchanej całkowicie sterownicy, w zakręcie, słychać po silniku, że obroty do tego manewru są za małe.
- Ryszard Lewandowski
- Site Admin
- Posty: 575
- Rejestracja: czw lip 20, 2017 7:27 am
- Lokalizacja: Warszawa, EPNC
- Kontakt:
Re: Wiedzy nigdy dość.
Generalnie wypychanie sterownicy w zakręcie - jeszcze na tak niewielkiej wysokości... nie jest to najlepszy pomysł.
Ryszard Lewandowski
Pilot motolotniowy, samolotów ultralekkich.
Mechanik Poświadczenia Obsługi Statków Powietrznych - TM(PHG), TM(A).
SP-MIAU
Jazz, R912, Stratus-P17
Pilot motolotniowy, samolotów ultralekkich.
Mechanik Poświadczenia Obsługi Statków Powietrznych - TM(PHG), TM(A).
SP-MIAU
Jazz, R912, Stratus-P17