Mam pytanie do praktyków którzy mieli możliwość używania różnych słuchawek. Czy słuchawki Bose A 10 i A20 to faktycznie taki "cud miód" czy tylko taka moda? Na wiatrakowcu na którym latam jest A20 , w większości filmików z youtuba goście latają w A20. I tak się zastanawiam , czy one faktycznie są takie wspaniałe ,czy to tylko taka moda?
Janusz
PS Osobiście to mam Clarki z ANR`em i męczy mnie głupota co by sprzedać , dołożyć i kupić coś od Bose (np:te bez muszlowe ?)
Słuchawki Bose
- Ryszard Lewandowski
- Site Admin
- Posty: 575
- Rejestracja: czw lip 20, 2017 7:27 am
- Lokalizacja: Warszawa, EPNC
- Kontakt:
Re: Słuchawki Bose
Janusz latałem w Bose ale w samolocie, zamkniętym kokpicie. Tak się składa, że kilka dni temu natknąłem się na opinię, że te słuchawki (A20) wcale nie tak świetnie sprawują się w otwartym kokpicie. W UK jest sporo pilotów motolotni, którzy mają kaski Microavionicsa w wersji z odrębnymi słuchawkami. Podobno próbu z A20 wypadły... słabo. Podkreślam - to opinia zasłyszana. Sporo latałem w Xenonie (zamknięty kokpit) z Bose A20 i działały wyśmienice.
Ryszard Lewandowski
Pilot motolotniowy, samolotów ultralekkich.
Mechanik Poświadczenia Obsługi Statków Powietrznych - TM(PHG), TM(A).
SP-MIAU
Jazz, R912, Stratus-P17
Pilot motolotniowy, samolotów ultralekkich.
Mechanik Poświadczenia Obsługi Statków Powietrznych - TM(PHG), TM(A).
SP-MIAU
Jazz, R912, Stratus-P17
- Robert Olszak
- Posty: 81
- Rejestracja: pt lip 28, 2017 7:49 pm
- Lokalizacja: Golędzinów/Wołów
Re: Słuchawki Bose
Testowałem A20 na motolotni i niestety z przykrością musiałem je sprzedać.
Pracowały rewelacyjnie przy zgaszonym silniku i do prędkości ok. 3000 obrotów. Powyżej tego zakresu w słuchawkach słyszałem silnik, co uniemożliwiało komunikację przez radio i interkom.
Wszystkie możliwości regulacji radia i interkomu nie dały pozytywnego rezultatu.
Nie pomogło nawet dodatkowe zakrycie mikrofonu, gdzie w kasku mam mikrofon odkryty i nie ma tego problemu.
W końcu skończyły mi się pomysły i je sprzedałem. Kolega używa ich w samolocie bez problemu.
Na wiosnę mam zamiar sprawdzić np. Clarki. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Pracowały rewelacyjnie przy zgaszonym silniku i do prędkości ok. 3000 obrotów. Powyżej tego zakresu w słuchawkach słyszałem silnik, co uniemożliwiało komunikację przez radio i interkom.
Wszystkie możliwości regulacji radia i interkomu nie dały pozytywnego rezultatu.
Nie pomogło nawet dodatkowe zakrycie mikrofonu, gdzie w kasku mam mikrofon odkryty i nie ma tego problemu.
W końcu skończyły mi się pomysły i je sprzedałem. Kolega używa ich w samolocie bez problemu.
Na wiosnę mam zamiar sprawdzić np. Clarki. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Robert
SP-MABK
Aeros Profi TL, Echo Plus, Rotax 912
SP-MABK
Aeros Profi TL, Echo Plus, Rotax 912