I bardzo dobrze Ryszard zrobiłeś. Teraz ładniej to wygląda.
A wracając do tematu - Ryszard sugerował uderzyć do szkoły i słusznie. Dodam tylko, że nie koniecznie musi to być szkoła motolotniowa. Polecam aerokluby i kursy teoretyczne np. na szybowce. Często są organizowane w martwym sezonie, czyli teraz.
Motolotnia - Kwalifikacje
- Marek Siekirka
- Posty: 47
- Rejestracja: ndz lip 23, 2017 1:06 pm
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
- Ryszard Lewandowski
- Site Admin
- Posty: 575
- Rejestracja: czw lip 20, 2017 7:27 am
- Lokalizacja: Warszawa, EPNC
- Kontakt:
Re: Motolotnia - Kwalifikacje
Marku - tu bym się odrobinę zastanowił. O ile ogólne kursy teoretyczne w wielu miejscach - w tym poza szkołami motolotniowymi - stoją bardzo często na bardzo dobrym poziomie (np. szkolenia dedykowane dla szybowników są według mnie świetne!) - to pewne niuanse związane z samą motolotnią mogą być tu istotne, a nie do końca odpowiednio zaakcentowane.Marek Siekirka pisze: ↑śr mar 06, 2019 7:38 am [...]Dodam tylko, że nie koniecznie musi to być szkoła motolotniowa.[...]
Osobiście spotkałem bardzo wielu instruktorów samolotowych - o ogromnym doświadczeniu - którzy jednak nie mieli świadomości np. zachowania skrzydła motolotniowego w silnej turbulencji i technik lotu w takich sytuacjach. Mamy już w kraju kilka szkół motolotniowych i świetnych instruktorów - można coś wybrać

No i jest jeszcze jedna kwestia - bardzo bolesna według mnie. Niestety ale motolotniarze nie zawsze są poważnie traktowani przez "prawdziwych pilotów"

Ryszard Lewandowski
Pilot motolotniowy, samolotów ultralekkich.
Mechanik Poświadczenia Obsługi Statków Powietrznych - TM(PHG), TM(A).
SP-MIAU
Jazz, R912, Stratus-P17
Pilot motolotniowy, samolotów ultralekkich.
Mechanik Poświadczenia Obsługi Statków Powietrznych - TM(PHG), TM(A).
SP-MIAU
Jazz, R912, Stratus-P17