pomoc w rozpoznaniu
-
- Posty: 10
- Rejestracja: śr sie 09, 2017 7:34 pm
Re: pomoc w rozpoznaniu
Z tego wszystkiego to rozpoznaję tylko owiewkę do skutera osa co ciekawe w tym samym kolorze miał osę mój tata.
- Robert Olszak
- Posty: 71
- Rejestracja: pt lip 28, 2017 7:49 pm
- Lokalizacja: Golędzinów/Wołów
Re: pomoc w rozpoznaniu
Ciężko ocenić co to jest.
Bez urazy, ale silnik wygląda jak kupa złomu, a poszycie skrzydła jakiej firmy by nie było jest bardzo zmęczone życiem.
Skrzydło pewnie jakaś firma wyprodukowała. Trzeba dokładnie pooglądać, może jest jakaś tabliczka na rurach lub napisy na poszyciu.
Wózki mają starą konstrukcję typu AA, rzadko już spotykaną. Pewnie jest to samoróbka.
Bez urazy, ale silnik wygląda jak kupa złomu, a poszycie skrzydła jakiej firmy by nie było jest bardzo zmęczone życiem.
Skrzydło pewnie jakaś firma wyprodukowała. Trzeba dokładnie pooglądać, może jest jakaś tabliczka na rurach lub napisy na poszyciu.
Wózki mają starą konstrukcję typu AA, rzadko już spotykaną. Pewnie jest to samoróbka.
Robert
SP-MABK
Aeros Profi TL, Echo Plus, Rotax 912
SP-MABK
Aeros Profi TL, Echo Plus, Rotax 912
Re: pomoc w rozpoznaniu
a czy kiedys takie samorobki wymagaly jakis papierow czy projeku,bo nie wiem czy szukac
a czy to ma jakas wartosc ,moze to jakies prototypy bo uwazam ze najwczesniej latalo to jakies 40lat temu
co mozna z tym zrobic
a czy to ma jakas wartosc ,moze to jakies prototypy bo uwazam ze najwczesniej latalo to jakies 40lat temu
co mozna z tym zrobic
- Ryszard Lewandowski
- Site Admin
- Posty: 538
- Rejestracja: czw lip 20, 2017 7:27 am
- Lokalizacja: Warszawa, EPNC
- Kontakt:
Re: pomoc w rozpoznaniu
Niestety ale patrząc na te zdjęcia wydaje się, że to co zostało ze skrzydła czy wózków do lotniczego wykorzystania się nie nadaje. Płótno skrzydła wygląda fatalnie i na pewno nie może być wykorzystane. Elementy wózków czy silnika być może mogłyby zainteresować jakiegoś pasjonata ale raczej bym na to nie liczył. Kwestia papierów czy dokumentacji jest tu raczej drugorzędna...
Ryszard Lewandowski
Pilot motolotniowy, samolotów ultralekkich.
Mechanik Poświadczenia Obsługi Statków Powietrznych - TM(PHG), TM(A).
SP-MIAU
Jazz, R912, Stratus-P17
Pilot motolotniowy, samolotów ultralekkich.
Mechanik Poświadczenia Obsługi Statków Powietrznych - TM(PHG), TM(A).
SP-MIAU
Jazz, R912, Stratus-P17
- Robert Olszak
- Posty: 71
- Rejestracja: pt lip 28, 2017 7:49 pm
- Lokalizacja: Golędzinów/Wołów
Re: pomoc w rozpoznaniu
Kiedyś latało się dużo prościej, jeżeli chodzi o formalności.
Wartość tego jest znikoma. Można nawet powiedzieć, że w cenie złomu.
Skrzydło moim zdaniem nie nadaje się do niczego.
Nie wiem co można z tym zrobić. Może ktoś to kupi za parę złotych.
Wartość tego jest znikoma. Można nawet powiedzieć, że w cenie złomu.
Skrzydło moim zdaniem nie nadaje się do niczego.
Nie wiem co można z tym zrobić. Może ktoś to kupi za parę złotych.
Robert
SP-MABK
Aeros Profi TL, Echo Plus, Rotax 912
SP-MABK
Aeros Profi TL, Echo Plus, Rotax 912
Re: pomoc w rozpoznaniu
Silnik jest od Citroena Visa.
Janusz
Janusz
-
- Posty: 5
- Rejestracja: wt gru 03, 2019 9:51 am
Re: pomoc w rozpoznaniu
Koledzy historia się kłania. Według mnie jest to twórczość nieżyjącego Zdzisława Sznapki . Wózek jego konstrukcji bodajże Pulsar, a skrzydło to jest Kanion Brawo. Od tych konstrukcji zaczynało wielu naszych kolegów.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: wt gru 03, 2019 9:51 am
Re: pomoc w rozpoznaniu
http://kanionlotnie.ox.pl
Tutaj dołączam link do strony na temat produktów pioniera motolotniarstwa Zdzisława Sznapki ze Skoczowa.
Tutaj dołączam link do strony na temat produktów pioniera motolotniarstwa Zdzisława Sznapki ze Skoczowa.